Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín – Bc. Tereza HODULÁKOVÁ
Bc. Tereza HODULÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín
The project further development Fenix Club Vsetin
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracovat projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín. Teoretická část se zaměřuje na témata analýzy konkurence, strategie na podnikové úrovni a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje SWOT analýzu firmy Fenix Club Vsetín, analýzu konkurence a SWOT analýzy největších konkurentů firmy. Součástí prak-tické části je také dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost …víceAbstract:
The aim of this Master´s thesis is to prepare a project for further development Fenix Club Vsetín. The theoretical part focuses on the analysis of competition issues, corporate-level strategy and marketing research. The practical part includes a SWOT analysis Fenix Club Vsetin, competitive analysis and SWOT analysis of the company's largest competitors. The practical part is a survey focused on satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21666
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HODULÁKOVÁ, Tereza. Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Význam personalistiky pro management organizace se zaměřením na konkrétní instituci
Dagmar Tomková -
Strategický management v rozvoji regionů a měst
Lukáš KAŇKA -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová