Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín – Bc. Tereza HODULÁKOVÁ
Bc. Tereza HODULÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín
The project further development Fenix Club Vsetin
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracovat projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín. Teoretická část se zaměřuje na témata analýzy konkurence, strategie na podnikové úrovni a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje SWOT analýzu firmy Fenix Club Vsetín, analýzu konkurence a SWOT analýzy největších konkurentů firmy. Součástí prak-tické části je také dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost …víceAbstract:
The aim of this Master´s thesis is to prepare a project for further development Fenix Club Vsetín. The theoretical part focuses on the analysis of competition issues, corporate-level strategy and marketing research. The practical part includes a SWOT analysis Fenix Club Vsetin, competitive analysis and SWOT analysis of the company's largest competitors. The practical part is a survey focused on satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21666
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HODULÁKOVÁ, Tereza. Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Význam personalistiky pro management organizace se zaměřením na konkrétní instituci
Dagmar Tomková -
Strategický management v rozvoji regionů a měst
Lukáš KAŇKA -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová