Postoje učitelů běžných základních škol k inkluzivnímu vzdělávání – Ing. Mgr. Pavlína Pinková
Ing. Mgr. Pavlína Pinková
Master's thesis
Postoje učitelů běžných základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Mainstream Teachers' Attitudes towards Inclusion of Students with Special Educational Needs
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou postojů učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem diplomové práce a výzkumného projektu je identifikace postojů učitelů základních škol k inkluzívnímu vzdělávání žáků se zdravotním postižením. Dílčím cílem práce je vymezení faktorů, které formování těchto postojů ovlivňují. K dosažení stanoveného cíle …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of mainstream teachers' attitudes towards inclusion of pupils with special educational needs. The objective of the diploma thesis is to identify the mainstream teachers' attitudes towards inclusion of pupils with disabilities. The partial objective is to determine the factors affecting the formation of these attitudes. The analysis of scientific literature and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w3jgd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2014
- Vedúci: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA