Etnocentrismus a jeho vliv na spotřebu etnických pokrmů v ČR – Iveta Slavíková
Iveta Slavíková
Bachelor's thesis
Etnocentrismus a jeho vliv na spotřebu etnických pokrmů v ČR
Ethnocentrism and its influence on the consumption of ethnic dishes in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá etnocentrismem a jeho vlivem na spotřební chování. Shrnu-je dosavadní poznatky o dané problematice a představuje studie, které se tématem již zabývaly. Dochází k závěru, že tradiční metoda měření spotřebního etnocentrismu po-mocí škály CETSCALE nedostatečně reflektuje rozdíl mezi produktem (tangible pro-duct) a službou (intangible product). V praktické části proto nabízí …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the ethnocentric tendencies (ethnocentrism) and its impact on consumer behavior. It summarizes the existing knowledge in the field and introduces studies addressing this issue. The thesis concludes that the traditional method of measuring the consumer ethnocentrism tendencies (CETSCALE) does not provide sufficient reflexion of the currently growing trend of intangible …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: Klára Šimůnková
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72804
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga