Kvalita potravin z pohledu obchodníka (se zaměřením na masné výrobky) – Věra Dvořáková
Věra Dvořáková
Bachelor's thesis
Kvalita potravin z pohledu obchodníka (se zaměřením na masné výrobky)
Food quality from the perspective of retailer (with a focus on meat products)
Abstract:
Práce je rozdělena do několika kapitol. První část je zaměřena na dozorové orgány. Další kapitola této bakalářské práce se zabývá kvalitou potravin obecně. Ve třetí kapitole je posuzována kvalita potravin z pohledu obchodníka. Dále je zde uveden výsledek dotazníkového šetření ohledně preference zákazníků při rozhodování o nákupu uzenin. Následuje vyhodnocení údajů získaných z pokladního systému jako …moreAbstract:
This paper deals with food quality. This paper is divided into several chapters. The first chapter is focused on supervisory authorities. The second chapter of this paper deals with the quality of food in general. The third chapter is considered from the perspective of quality food retailer. There is also shown the result of a questionnaire survey about customer preferences when deciding to buy sausages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32238
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Preference zákazníků cestovní agentury ZARS v domácím cestovním ruchu ve vztahu k pronájmu soukromých objektů
Veronika Tuzová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami
Nora Profeldová -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Preference zákazníků v doručování na poslední míli
Zdeněk Perný -
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Aarthi Muthulingam -
Konvenience versus čerstvé produkty – ekonomická náročnost, nutriční hodnoty, preference zákazníků gastronomického zařízení
Anna Soshkova -
Systémy kvality, řídící a dozorové orgány jakosti potravin v EU a ČR
Zhanna Sidoryk