Bc. Dominika Buříková, DiS.

Bakalářská práce

Zavedení nového produktu na trh piva

Introducing new product to the beer market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování postupu zavedení nového produktu na trh. Práce vychází z teoretických podkladů, kde je podrobně popsán marketingový mix, segmentace trhu, nákupní chování spotřebitele a postup zavádění nových výrobků na trh. Praktická část z velké části vychází z dotazníkového šetření a následně provedených analýz. Na základě těchto analýz se posuzuje, zda je vhodné daný …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on a development process of launching a new product on the market. The thesis is based on theoretical bases, which are a detailed marketing mix, a market segmentation, a consumer behavior and the introduction of new products to the market. The practical part is largely based on a questionnaire and on further analysis. Based on these analyses I will be able to decide if …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting