Zavedení nového produktu na trh piva – Bc. Dominika Buříková, DiS.
Bc. Dominika Buříková, DiS.
Bachelor's thesis
Zavedení nového produktu na trh piva
Introducing new product to the beer market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování postupu zavedení nového produktu na trh. Práce vychází z teoretických podkladů, kde je podrobně popsán marketingový mix, segmentace trhu, nákupní chování spotřebitele a postup zavádění nových výrobků na trh. Praktická část z velké části vychází z dotazníkového šetření a následně provedených analýz. Na základě těchto analýz se posuzuje, zda je vhodné daný …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on a development process of launching a new product on the market. The thesis is based on theoretical bases, which are a detailed marketing mix, a market segmentation, a consumer behavior and the introduction of new products to the market. The practical part is largely based on a questionnaire and on further analysis. Based on these analyses I will be able to decide if …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/sii6k/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic
Pramila Khulal -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran -
Marketingový plán zavedení výčepního automatu na B2B trhy
Kristýna Rojíčková -
Marketingový plán pro zavedení nového produktu v oblasti potravin na trh
Dominik Knopp