Bc. Dominika Buříková, DiS.

Bachelor's thesis

Zavedení nového produktu na trh piva

Introducing new product to the beer market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování postupu zavedení nového produktu na trh. Práce vychází z teoretických podkladů, kde je podrobně popsán marketingový mix, segmentace trhu, nákupní chování spotřebitele a postup zavádění nových výrobků na trh. Praktická část z velké části vychází z dotazníkového šetření a následně provedených analýz. Na základě těchto analýz se posuzuje, zda je vhodné daný …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on a development process of launching a new product on the market. The thesis is based on theoretical bases, which are a detailed marketing mix, a market segmentation, a consumer behavior and the introduction of new products to the market. The practical part is largely based on a questionnaire and on further analysis. Based on these analyses I will be able to decide if …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting