ANALÝZA POSTAVENIA MINIPIVOVAROV V KULINÁRSKEJ TURISTIKE – Ivona Vančová
Ivona Vančová
Bakalářská práce
ANALÝZA POSTAVENIA MINIPIVOVAROV V KULINÁRSKEJ TURISTIKE
Anotace:
Bakalárska práca „Analýza postavenia minipivovarov v kulinárskej turistike“ je zameraná na analýzu postavenia konkrétneho minipivovaru Vŕšky s rezortom Drevenice Terchová v kulinárskej turistike na Slovensku. Práca je rozdelená do teoretickej a praktickej časti, ktorá obsahuje analytickú a návrhovú časť. V rámci teoretickej časti sú definované pojmy súvisiace s problematikou. V praktickej časti sú …víceAbstract:
The bachelor thesis “Analysis of the Position of microbreweries in Culinary tourism” is dedicated to the study of the status of a specific microbrewery named Vŕšky, situated in Drevenice Terchová, in respect to culinary tourism in Slovakia. The thesis is divided into theoretical and practical sections followed by the authors considered opinion. The theoretical segment works to define issue related …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rilono/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Dark Tourism v Praze
Adéla Slánská -
Fenomén Czech Tourism. (Klady, zápory, využitelnost pro domácí CR.)
Zdenka Lazecká -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingový mix vybrané destinace
Nikola Mrnková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Tvrzník, P.
14. 5. 2019