Ondřej RUHSAM

Bakalářská práce

Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod

Online marketing strategy for e-commerce store
Anotace:
Práce se zabývá fungováním internetových obchodů v oblasti prodeje hodinek a šperků na českém trhu, dále využíváním online marketingu v případě těchto obchodů, a také jejich současnými problémy. V první části práce je popsána marketingová teorie, ze které vychází jednotlivé nástroje online marketingu. Ty jsou blíže popsány v druhé části. Tyto jednotlivé nástroje jsou následně v třetí části použity …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the ecommerce stores, which are specialised in watches and jewelry on the Czech market, and the use of online marketing as well as current market complications. In the first part is described the marketing theory, which is used for specific marketing tools. These tools are described in the second part of thesis. In the third part have been evaluated marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RUHSAM, Ondřej. Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení