Mezi světy: Role asistenta pedagoga jako tlumočníka z cizí řeči u dětí a žáků s autismem – Nina MRKLASOVÁ
Nina MRKLASOVÁ
Bakalářská práce
Mezi světy: Role asistenta pedagoga jako tlumočníka z cizí řeči u dětí a žáků s autismem
Among worlds: The role of assistant pedagogue as a translater from foreign language in children and students with autism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pohledem asistentů pedagoga u žáků s poruchami autistického spektra na jejich profesi. Cílem je identifikovat pocity, potřeby a myšlenky asistentů pedagoga ve vztahu k jejich pracovní pozici a roli. Zároveň zmapovat podmínky a okolnosti, ve kterých se asistenti pedagoga zaškolují do své profese. V teoretické části se zaměřuji na popis a explanaci základních pojmů užívaných …víceAbstract:
This thesis deals with the view of teaching assistants for pupils with autistic spectrum disorders in their profession. The aim is to identify the feelings, needs and ideas of teaching assistants in relation to their job and role. At the same time map out the conditions and circumstances in which teaching assistants train in their profession. In the theoretical section, I focus on description and explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2011
Zveřejnit od: 28. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Šotola, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRKLASOVÁ, Nina. \textit{Mezi světy: Role asistenta pedagoga jako tlumočníka z cizí řeči u dětí a žáků s autismem}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/riu0w2/.
Jak správně citovat práci
MRKLASOVÁ, Nina. Mezi světy: Role asistenta pedagoga jako tlumočníka z cizí řeči u dětí a žáků s autismem. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.11.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 11. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Kulturní antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Asistent pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami v našem školství
Jitka Marczicsuková -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Montessori metoda se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Drozdová -
Prístupy a stratégie pedagógov pri vzdelávaní žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami – vývinovými poruchami učenia v prostredí inkluzívnej školy
Nikola Paštrnáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva