Zavádění softwarového produktu na trh – Bc. Černohorský Černohorský
Bc. Černohorský Černohorský
Master's thesis
Zavádění softwarového produktu na trh
Launching a software product on the market
Abstract:
Současný rychle se vyvíjející svět moderních technologií začíná ovlivňovat životy lidí i v oblastech, kde se možnost automatizace a digitalizace nezdála reálná. Díky růstu a rozvoji moderních technologií začínají být tyto technologie nezbytnou součástí běžného života. Automatizace a digitalizace dokáže podnikům šetřit náklady, a to především díky zjednodušování firemních procesů, či eliminaci chybného …moreAbstract:
The current rapidly evolving world of modern technologies is beginning to affect people's lives even in areas where the possibility of automation and digitization did not seem realistic. Thanks to the growth of modern technologies, these technologies are becoming an essential part of everyday life. Automation and digitization can save companies costs, mainly by simplifying business processes or elimination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gklgh/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
KPI management - auto alerting na platformě MS SQL
Jakub Vedral -
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Zuzana Drápelová -
Strategie uvedení nového produktu na trh
Petra Fialová