Richard Lukeš

Master's thesis

Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B

Factors influencing the effectiveness of content marketing on the LinkedIn social network in the B2B segment
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace faktorů obsahového marketingu, které pozitivně ovlivňují B2B obchodní aktivity na sociální síti LinkedIn. Na základě rešerše odborné literatury, byly stanoveny dva výzkumné předpoklady. První výzkumný předpoklad identifikoval čtyři faktory obsahového marketingu, jako faktory pozitivně ovlivňující prodejní potenciál textových příspěvků na LinkedInu …viac
Abstract:
The main goal of this thesis is the identification of content marketing factors that positively influence B2B business activities on the LinkedIn social network. On the basis of a search of professional literature, two research assumptions were established. The first research hypothesis identified four factors of content marketing as factors positively affecting the sales potential of text posts on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedúci: Tomáš Kincl
  • Oponent: Klára Šimůnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88825