Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B – Richard Lukeš
Richard Lukeš
Master's thesis
Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B
Factors influencing the effectiveness of content marketing on the LinkedIn social network in the B2B segment
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace faktorů obsahového marketingu, které pozitivně ovlivňují B2B obchodní aktivity na sociální síti LinkedIn. Na základě rešerše odborné literatury, byly stanoveny dva výzkumné předpoklady. První výzkumný předpoklad identifikoval čtyři faktory obsahového marketingu, jako faktory pozitivně ovlivňující prodejní potenciál textových příspěvků na LinkedInu …viacAbstract:
The main goal of this thesis is the identification of content marketing factors that positively influence B2B business activities on the LinkedIn social network. On the basis of a search of professional literature, two research assumptions were established. The first research hypothesis identified four factors of content marketing as factors positively affecting the sales potential of text posts on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Klára Šimůnková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Návrh marketingové strategie pro segment B2B u vybraného podniku
Eva Pinkrová