Analýza marketingového mixu města – Tereza Měsícová
Tereza Měsícová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu města
Analysis of Municipal Marketing Mix
Anotace:
Název bakalářské práce je Analýza marketingového mixu města. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současné situace jednotlivých prvků marketingového mixu ve městě Šenov a formulace doporučení, které by pomohly zefektivnit jeho rozvoj. Tato bakalářská práce je rozdělena na několik částí. V teoretické části je definováno obecní zřízení a orgány obce, které jsou dány zákonem. Dále jsou rozepsány …víceAbstract:
The title of the bachelor thesis is Analysis of Municipal Marketing Mix. The aim of this thesis is current situation analysis of individual elements of the marketing mix in the city of Šenov and formulation of recommendations that would help to make its development more effective. The bachelor thesis is divided into several parts. In a theoretical part are defined municipal systems and authorities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková