Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek – Martin Mlázovský
Martin Mlázovský
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek
Corporate social responsibility: Emission responsibility of carmakers
Anotace:
Teoretická část popisuje definice, pilíře, jednotlivé dimenze, principy a přínosy CSR. Také je zde popsána kritika konceptu a nakonec porovnání přístupu k CSR v USA a Evropě, včetně náhledu do českého prostředí. Cílem praktické části práce je posoudit, zda přední automobilky uvažují o emisích svých produktů v rámci aktivit společenské zodpovědnosti. Dále je cílem popsat emisní problémy automobilů a …víceAbstract:
The theoretical part describes definitions, pillars, dimensions, principles and benefits of CSR. Also describes criticism of this concept and finally compares approach to CSR in the US and Europe, including insight into the Czech background. The aim of the practical part is to determine whether the leading carmakers are considering emissions of its products in the context of social responsibility. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva