Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek – Martin Mlázovský
Martin Mlázovský
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek
Corporate social responsibility: Emission responsibility of carmakers
Abstract:
Teoretická část popisuje definice, pilíře, jednotlivé dimenze, principy a přínosy CSR. Také je zde popsána kritika konceptu a nakonec porovnání přístupu k CSR v USA a Evropě, včetně náhledu do českého prostředí. Cílem praktické části práce je posoudit, zda přední automobilky uvažují o emisích svých produktů v rámci aktivit společenské zodpovědnosti. Dále je cílem popsat emisní problémy automobilů a …moreAbstract:
The theoretical part describes definitions, pillars, dimensions, principles and benefits of CSR. Also describes criticism of this concept and finally compares approach to CSR in the US and Europe, including insight into the Czech background. The aim of the practical part is to determine whether the leading carmakers are considering emissions of its products in the context of social responsibility. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights