In-store komunikace ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s. – Jitka Procházková
Jitka Procházková
Diplomová práce
In-store komunikace ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
In-store communication in Ahold Czech Republic, a. s. Company
Anotace:
Cílem práce je analyzovat in-store komunikaci pravidelných akcích v prodejnách Albert -- zhodnotit používané materiály a reklamní nosiče, srovnat její formu s konkurencí, odhalit její slabé stránky a navrhnout možnosti, jak případné nedostatky odstranit. Prodejny Albert na území ČR provozuje společnost Ahold, a to ve dvou obchodních formátech -- supermarket a hypermarket. První část práce se zabývá …víceAbstract:
The aim of this paper is to analyse the in-store communication of regular promotional actions in Albert stores -- to evaluate used materials and advertising support, to compare its form with competition, to reveal its weaknesses and to propose how to eliminate possible inadequacies. Albert stores are run by Ahold Company in two formats in the Czech Republic -- supermarket and hypermarket. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26153
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26153
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Róbert Motúz -
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
Tomáš Děd -
Instore komunikace v České republice
Ján Hlaváč -
Instore komunikace
Veronika Walzelová -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec -
Expanze mezinárodních retailingových firem: komparace firem Ahold a Carrefour na českém trhu
Viola Antonetti -
Zavedení EDI objednávek společností AHOLD
Eva Ulmanová