Jitka Procházková

Diplomová práce

In-store komunikace ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.

In-store communication in Ahold Czech Republic, a. s. Company
Anotace:
Cílem práce je analyzovat in-store komunikaci pravidelných akcích v prodejnách Albert -- zhodnotit používané materiály a reklamní nosiče, srovnat její formu s konkurencí, odhalit její slabé stránky a navrhnout možnosti, jak případné nedostatky odstranit. Prodejny Albert na území ČR provozuje společnost Ahold, a to ve dvou obchodních formátech -- supermarket a hypermarket. První část práce se zabývá …více
Abstract:
The aim of this paper is to analyse the in-store communication of regular promotional actions in Albert stores -- to evaluate used materials and advertising support, to compare its form with competition, to reveal its weaknesses and to propose how to eliminate possible inadequacies. Albert stores are run by Ahold Company in two formats in the Czech Republic -- supermarket and hypermarket. The first …více
 

Klíčová slova

komunikace instore ahold
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26153

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod