Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s. – Ondřej Žídek
Ondřej Žídek
Bakalářská práce
Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Mystery Shopping of Vodafone in the Czech Republic
Anotace:
Tématem bakalářské práce je hodnocení kvality prodeje v oblasti služeb. Teoretická část práce je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě a mystery shoppingu jako takovému v celé své šíři. Právě mystery shopping je hlavní součástí této bakalářské práce. V praktické části bakalářské práce se autor zabývá samotným mystery shoppingem v telekomunikačním odvětví u společnosti Vodafone Czech Republic a …víceAbstract:
The main focus of my thesis is the evaluation the sales in a certain segment of services. The theoretical part is devoted to defining terms as marketing of services and their quality, and also to mystery shopping, which is the main part of this thesis. The practical part is focused on the real results of mystery shopping at Vodafone Czech Republic stores. It also presents results from a research conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žídek, Ondřej. Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková -
Mystery shopping u mobilních operátorů
Ivo Konzbul -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Mystery shopping u mobilních operátorů
Martina GAVLASOVÁ -
Návrh a implementace mobilní aplikace pro zobrazení dat z mystery shoppingu
Michal Osmík -
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Stanislava SOBOTKOVÁ -
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Kateřina Rýparová