Ondřej Žídek

Bachelor's thesis

Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

Mystery Shopping of Vodafone in the Czech Republic
Abstract:
Tématem bakalářské práce je hodnocení kvality prodeje v oblasti služeb. Teoretická část práce je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě a mystery shoppingu jako takovému v celé své šíři. Právě mystery shopping je hlavní součástí této bakalářské práce. V praktické části bakalářské práce se autor zabývá samotným mystery shoppingem v telekomunikačním odvětví u společnosti Vodafone Czech Republic a …more
Abstract:
The main focus of my thesis is the evaluation the sales in a certain segment of services. The theoretical part is devoted to defining terms as marketing of services and their quality, and also to mystery shopping, which is the main part of this thesis. The practical part is focused on the real results of mystery shopping at Vodafone Czech Republic stores. It also presents results from a research conducted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Žídek, Ondřej. Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications