Bc. Dominika GADUŠOVÁ
Bakalářská práce
Guerilla marketing
Guerrilla marketing
Anotace:
Táto bakalárska práca sa venuje guerilla marketingu komplexne. Popisuje jeho históriu, názov, definíciu, ciele, vyuţitie, znaky, problematiku či budúcnosť. Zaoberá sa taktiež etickými a právnymi normami a nevynecháva ani iné alternatívne formy marketingu, ktoré úzko súvisia práve s guerilla marketingom. Na základe výsledkov z uskutočnených výskumov je v práci uvedený aj postoj verejnosti ku guerilla …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with guerrilla marketing as complex concept. It describes its history, name, definition, aims, application, features, issues and future. It is also focused on ethical aspects and law side of guerrilla marketing and contains other alternative forms of marketing, which are related to guerrilla marketing. There are results of research about guerrilla marketing in this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GADUŠOVÁ, Dominika. Guerilla marketing. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Alternatívne formy financovania a ich využívanie v podmienkach SR
Helena Sedmáková -
Právne aspekty podnikateľského prostredia malých a stredných podnikov
Zuzana Barteková -
Právne aspekty internetovej propagácie
Jana Hranková -
Právní aspekty podnikání v oblasti franchisingu v sektoru konzultantských služeb
Petr Sezemský -
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Elen Ingerlová -
Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí
Markéta Vymazalová -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
Koncepce sociálního marketingu - etické aspekty
Petr Mareš