Bc. Dominika GADUŠOVÁ
Bachelor's thesis
Guerilla marketing
Guerrilla marketing
Abstract:
Táto bakalárska práca sa venuje guerilla marketingu komplexne. Popisuje jeho históriu, názov, definíciu, ciele, vyuţitie, znaky, problematiku či budúcnosť. Zaoberá sa taktiež etickými a právnymi normami a nevynecháva ani iné alternatívne formy marketingu, ktoré úzko súvisia práve s guerilla marketingom. Na základe výsledkov z uskutočnených výskumov je v práci uvedený aj postoj verejnosti ku guerilla …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with guerrilla marketing as complex concept. It describes its history, name, definition, aims, application, features, issues and future. It is also focused on ethical aspects and law side of guerrilla marketing and contains other alternative forms of marketing, which are related to guerrilla marketing. There are results of research about guerrilla marketing in this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13611
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GADUŠOVÁ, Dominika. Guerilla marketing. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Alternatívne formy financovania a ich využívanie v podmienkach SR
Helena Sedmáková -
Právne aspekty podnikateľského prostredia malých a stredných podnikov
Zuzana Barteková -
Právne aspekty internetovej propagácie
Jana Hranková -
Právní aspekty podnikání v oblasti franchisingu v sektoru konzultantských služeb
Petr Sezemský -
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Elen Ingerlová -
Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí
Markéta Vymazalová -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
Koncepce sociálního marketingu - etické aspekty
Petr Mareš