Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu – Bc. Lukáš Hamouz
Bc. Lukáš Hamouz
Master's thesis
Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu
The Development of Marketing Strategies in the Gaming Industry
Abstract:
Závěrečná práce zaměřující se v teoretické části na videoherní průmysl, v praktické části na platební model free-to-play využitý ve hře War Thunder.Abstract:
This engineer thesis deals with videogaming industry in it's theoretical part. In the practical part the author focuses on free-to-play model used in War Thunder video game.Keywords
Esport free-to-play Gaijin grind mechanismy internetové připojení marketing marketingová komunikace mikrotransakce pay-to-play pay-to-win ponoření se do videohry videoherní průmysl videohra War Thunder WarGaming World of Tanks grind mechanics immersion internet connection marketingová communication mikrotransakction videogame videogaming industry
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f5ntx/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka