Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností – Bc. Ondřej Prokop
Bc. Ondřej Prokop
Diplomová práce
Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Anotace:
Tato práce se zabývá slevovými servery/portály jako součástí obchodního modelu vybraných společností. Pro jednoduché pochopení dané problematiky obsahuje kromě kompletních teoretických reálií i praktická doporučení, která lze dále využít v praxi. Práce je rozdělena do dvou hlavních bloků. V první teoreticko-metodologické části jsou nejprve specifikovány nejdůležitější pojmy pro pochopení dalších textů …víceAbstract:
This thesis is concerning with group deal servers/portals as a part of business model of selected companies. Thesis provides complete theoretical facts and practical recommendation, which can be used in practice, in order to provide quick understanding of given topic. Thesis is divided into two main parts. First part is theoretical-methodological. Firstly, the most important definitions are specified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rvksu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Koncept hromadného nakupování na internetu
Klára Klimentová -
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
PODNIKATELSKÝ PLÁN - SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
PODNIKATELSKÝ PLÁN – SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Nikola Svobodová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková