Zuzana Polková

Bakalářská práce

Analýza procesu zavedenia nového bankového produktu na trh( návrh a impelmentácia marketingovej stratégie)

Process analysis of the implementation of the new bank produkt to the market( marketing strategy proposal and impementation)
Abstract:
Thesis describes the process of the new bank product introduction to the market. It co-vers theoretical basis of this issue such as the bank product characteristics, its life cycle, new bank product development, and strategy of the its market introduction. This thesis analyzes preparation and product market implementation in the Post Bank environment. In the conclusion the summary has been made and …více
Abstract:
V bakalárskej práci sa popisuje proces zavedenia nového bankového produktu na trh. Teo-retické východiská tejto problematiky predstavujú charakteristiku bankového produktu, jeho životný cyklus, vývoj nového bankového produktu ako aj stratégiu zavedenia na trh. V praktickej časti sa analyzuje sa príprava a proces zavedenia nového úverového produk-tu na trh v prostredí Poštovej banky. V závere práce …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK