Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy – Ing. Michaela Kubějová
Ing. Michaela Kubějová
absolventská práce studenta CŽV
Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy
Marketing conception of selected secondary vocational school
Abstract:
Tato závěrečná práce s názvem Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy je v praktické části zaměřena na zjištění marketingových nástrojů používaných na zvolené střední odborné škole v souvislosti se získáváním potenciálních uchazečů. Dále na zjištění aspektů, které nejvíce ovlivnily žáky prvních ročníků při výběru této školy. Informace z dotazníku a rozhovoru byly následně srovnány a výsledky …moreAbstract:
This thesis Marketing conception of selected secondary vocational school is in practical part focused on determination marketing tools used in selected secondary vocational school in order to obtain potential candidates. In addition to ascertain which aspects influenced the most the pupils in the first year when they were choosing secondary school. Informations from questionnaire and interview were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 2. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Marie Horáčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBĚJOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rlmwqk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong Learningceloživotní / field:
Educational sciences study / Teaching Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o.
Dana Šipkovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights