Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy – Ing. Michaela Kubějová
Ing. Michaela Kubějová
absolventská práce studenta CŽV
Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy
Marketing conception of selected secondary vocational school
Anotácia:
Tato závěrečná práce s názvem Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy je v praktické části zaměřena na zjištění marketingových nástrojů používaných na zvolené střední odborné škole v souvislosti se získáváním potenciálních uchazečů. Dále na zjištění aspektů, které nejvíce ovlivnily žáky prvních ročníků při výběru této školy. Informace z dotazníku a rozhovoru byly následně srovnány a výsledky …viacAbstract:
This thesis Marketing conception of selected secondary vocational school is in practical part focused on determination marketing tools used in selected secondary vocational school in order to obtain potential candidates. In addition to ascertain which aspects influenced the most the pupils in the first year when they were choosing secondary school. Informations from questionnaire and interview were …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Marie Horáčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBĚJOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rlmwqk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong Learningceloživotní / odbor:
Educational sciences study / Teaching Specialized Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o.
Dana Šipkovská
Názov
Vložil
Vložené
Práva