Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o. – Lucie LUDVÍKOVÁ
Lucie LUDVÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Analysis of customer satisfaction survey - ContiTrade Services s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě ContiTrade Services s.r.o. Tato společnost provozuje největší českou síť pneu a autoservisů BestDrive. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části mé práce budou vysvětleny pojmy jako chování ku-pujících, kupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V druhé části mé práce bude proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
The aim of this composition is to determine customer satisfaction in the ContiTrade Servi-ces s.r.o. This company is operator of the biggest czech car and tyre service network ? BestDrive. My bachelor composition is divided into two parts. First part is explaining the conception of the buyers behavior, buyingdecision process and marketing research. Second part is the research with list of guestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
20978
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUDVÍKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/rlnexe/.
Jak správně citovat práci
LUDVÍKOVÁ, Lucie. Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující ochotu laiků poskytnout první pomoc
Daniela Molinská -
Faktory ovlivňující produktivitu práce v interkulturním prostředí
Janna Lédlová -
Hlavní faktory ovlivňující dostupnost vlastního bydlení
Hai Yen DO -
Faktory ovlivňující kriminalitu mládeže
Renata Hlaváčková -
Hlavní faktory ovlivňující sledování pornografie u žen
Lada KANTOROVÁ -
Faktory ovlivňující kvalitu školního stravování ve vybrané destinaci
Miroslav Machek -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující kriminalitu dětí a mladistvých
Martina Kaiserová