Lucie LUDVÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Analysis of customer satisfaction survey - ContiTrade Services s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě ContiTrade Services s.r.o. Tato společnost provozuje největší českou síť pneu a autoservisů BestDrive. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části mé práce budou vysvětleny pojmy jako chování ku-pujících, kupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V druhé části mé práce bude proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření …více
Abstract:
The aim of this composition is to determine customer satisfaction in the ContiTrade Servi-ces s.r.o. This company is operator of the biggest czech car and tyre service network ? BestDrive. My bachelor composition is divided into two parts. First part is explaining the conception of the buyers behavior, buyingdecision process and marketing research. Second part is the research with list of guestions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 20978

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LUDVÍKOVÁ, Lucie. Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe