Strategie se zaměřením na konkurenceschopnost společnosti DEC-PLAST, spol. s r.o. – Tereza Vymětalová
Tereza Vymětalová
Diplomová práce
Strategie se zaměřením na konkurenceschopnost společnosti DEC-PLAST, spol. s r.o.
Strategy with a Focus on Competitiveness of the DEC-PLAST, Ltd. Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení současné situace společnosti DEC-PLAST, spol. s r.o. pomocí zvolených metod strategické analýzy a následné navržení strategie ke zlepšení její konkurenceschopnosti na trhu oken a dveří. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a popsány metody, které jsou v další části využity k analýze společnosti a její konkurence. Je zde využito několik metod …víceAbstract:
The target of this thesis is evaluate the current situation of DEC-PLAST, Ltd. Company, using selected methods of strategic analysis and subsequent propose strategy to improve its competitiveness in the market of windows and doors. The theoretical part defines basic terms and describes the methods that are used in other parts of analysis company and its competitors. There are used several methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Zuzana Stefanovová
- Oponent: Karel Myšák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYMĚTALOVÁ, Tereza. \textit{Strategie se zaměřením na konkurenceschopnost společnosti DEC-PLAST, spol. s r.o.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rlpd0d/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analysis of student satisfaction with chosen facilities at two faculties of a university
Veronika Dobrovolná -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák