Aplikace prostorového zvuku ve videohrách na mobilních zařízeních – Bc. Oldřich Lupečka
Bc. Oldřich Lupečka
Master's thesis
Aplikace prostorového zvuku ve videohrách na mobilních zařízeních
Video game surround sound applications on mobile devices
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá aplikací prostorového zvuku ve videohrách s pomocí sluchátek podporujících zvuk v režimu Dolby Atmos. Základem pro výzkum jsou texty psané odbornou veřejností, jak zvuk v těchto zařízeních zpracovávat a dále reprodukovat. V teoretické části se budeme zabývat rozdíly mezi režimy stereo a Dolby Atmos, jak je zpracování prostorového zvuku technicky náročné a jakým …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on the application of the surround sound (spatial audio) in videogames using headphones designed to support the sound in Dolby Atmos mode. The experimental study is based on experts texts regarding the ways of how to process and further replicate the sound in such devices. The theoretical part is oriented towards the differences between Stereo and Dolby Atmos modes, then …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qkn6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Sound Design and Multimedial Technology / Sound Design and Multimedial Technology
Práce na příbuzné téma
-
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Prostorový zvuk a jeho využití v divadle, filmu a televizi
Lukáš Nábělek -
Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech
Daniel Kompas -
Design prostorového zvuku animovaného filmu
Liliana Musilová