Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ – Dominika Miková
Dominika Miková
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Online marketing communication for the advertising and communication agency KAP CZ
Anotácia:
Bakalářská práce „Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ“ je zaměřena na dlouhodobý problém nedostatečné online komunikace firmy přes webové stránky a absenci na sociálních sítích. Hlavním cílem této práce je na základě získaných dat sestavit návrh, jak stávající marketingovou komunikaci vylepšit a dlouhodobě udržet na vysoké úrovni. Práce je rozdělena na teoretickou …viacAbstract:
The bachelor thesis "Online marketing communication for the advertising and communication agency KAP CZ" focuses on the long-term problem of insufficient online communication of the company through the website and the absence of social media. The main objective of this thesis is to make a proposal based on the data collected on how to improve the existing marketing communication and maintain it at …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Oponent: Petr Jedlička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Czech and English communication strategies in advertising discourse
Karolína BAGINSKÁ -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová -
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Lucie Hromasová -
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
Štěpánka Habrmanová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Iva Šlemendová