Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Schneiderová Schneiderová
Schneiderová Schneiderová
Bakalářská práce
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
The effectiveness of marketing mix tools for a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity jednotlivých nástrojů marketingového mixu u společnosti Kofola ČeskoSlovensko a vyhledává možná zlepšení u jednotlivých nástrojů. Následně věnuje pozornost analýze konkurenčních hrozeb, které jsou definovány Porterovo modelem pěti konkurenčních sil. Primárním cílem bakalářské práce je určení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a jejich následné …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the effectiveness of individual marketing mix tools at Kofola ČeskoSlovensko and looks for possible improvements in individual tools. Subsequently, it pays attention to the analysis of competitive threats, which are defined by Porter's model of five competitive forces. The primary objective of the bachelor thesis is to identify the individual marketing mix tools and their …víceKlíčová slova
Marketing marketingové prostředí marketingový mix produkt cena distribuce propagace komunikační mix reklama podpora prodeje public relations digitální marketing sociální sítě Kofola ČeskoSlovensko a.s. Portetův model pěti konkurenčních sil. Marketing marketing environment marketing mix product price distribution promotion communication mix advertising sales promotion digital marketing social networks Portet's model of five competitive forces.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ygkoj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský záměr
Sandra Ďuricová -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Ocenění Kofola ČeskoSlovensko a.s. s důrazem na vyhodnocení synergií po akvizici společnosti LEROS, s.r.o.
Kateřina Raisová -
Analysis of the financial performance of Kofola CeskoSLovensko a.s. between 2012-2015
Gabriela Hristova -
Valuace a predikce hodnoty společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. za použití vybraných modelů
Lenka Horáková -
Zhodnocení finančního zdraví společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s.
Filip Šedivý -
Analýza CSR ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s.
Petra Chlopčíková -
Profitability Assessment of Kofola CeskoSlovensko a.s.
Qiushi Yu