Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy – Bc. Petr Kučera
Bc. Petr Kučera
Bachelor's thesis
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
Abstract:
Cílem bakalářské práce byl návrh doporučení pro implementaci CRM systému obchodních firem v segmentu malých a středních podniků. Pro analýzu druhů a forem CRM systému, které firmy využívají byla použita obsahová analýza aktuálních dokumentů. Identifikací hlavních a klíčových funkcí, které CRM systém musí obsahovat bylo dosaženo pomocí strukturovaných rozhovorů. Hlavní část práce se týká přípravy a …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to propose recommendations for the implementation of a CRM system for business companies in the segment of small and medium-sized enterprises. A content analysis of actual documents was used to analyze the types and forms of CRM system used by companies. The identification of the main and key functions that a CRM system must contain was achieved through structured …moreKeywords
Řízení vztahů se zákazníky konceptuální model CRM optimalizace firemních procesů implementace CRM systému výkon firmy orientace na zákazníka Customer Relationship Management CRM conceptual model optimization of company processes CRM system implementation company performance customer orientation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zs3v7/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 7. 2023
- Supervisor: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA, JUDr. Petr Ševčík, Ph.D.
- Reader: Ing. Ján Oros
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČERA, Petr. \textit{Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/rm6xfz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka