Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy – Bc. Petr Kučera
Bc. Petr Kučera
Bakalářská práce
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
Anotace:
Cílem bakalářské práce byl návrh doporučení pro implementaci CRM systému obchodních firem v segmentu malých a středních podniků. Pro analýzu druhů a forem CRM systému, které firmy využívají byla použita obsahová analýza aktuálních dokumentů. Identifikací hlavních a klíčových funkcí, které CRM systém musí obsahovat bylo dosaženo pomocí strukturovaných rozhovorů. Hlavní část práce se týká přípravy a …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to propose recommendations for the implementation of a CRM system for business companies in the segment of small and medium-sized enterprises. A content analysis of actual documents was used to analyze the types and forms of CRM system used by companies. The identification of the main and key functions that a CRM system must contain was achieved through structured …víceKlíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky konceptuální model CRM optimalizace firemních procesů implementace CRM systému výkon firmy orientace na zákazníka Customer Relationship Management CRM conceptual model optimization of company processes CRM system implementation company performance customer orientation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zs3v7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 7. 2023
- Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA, JUDr. Petr Ševčík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ján Oros
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Petr. \textit{Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/rm6xfz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka