Analýza konkurenčního prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE – Bc. Kristýna MAZUROVÁ
Bc. Kristýna MAZUROVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE
Analysis competitive environment company Milan Šumbera {--} AUTOMOTIVE
Anotace:
Hlavním záměrem této bakalářské práce je provést analýzu současného stavu konkurenční-ho prostředí firmy Milan Šumbera {--} AUTOMOTIVE. V první části se zabývám teoretic-kými poznatky, které souvisejí s tématem mé bakalářské práce a tím je Analýza konku-renčního prostředí firmy Milan Šumbera {--} AUTOMOTIVE. V části druhé, praktické se nejdříve věnuji představení firmy, dále pak porovnání s konku-renty …víceAbstract:
The main targed of this bachelor thesis is to make an analysis the present state of competi-tive environment company Milan Šumbera {--} AUTOMOTIVE. In the first part I am dealing with theoretical knowledge, related with theme my bachelor thesis and thereby is Analysis competitive environment company Milan Šumbera {--} AUTOMOTIVE. In the second part, practical I am introducing company and comparing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zveřejnit od: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAZUROVÁ, Kristýna. Analýza konkurenčního prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zhodnocení postavení společnosti A.W. spol s r.o. na trhu dle kritérií definujících tržní sílu subjektu
Pavlína Adamcová -
Analýza konkurence firem nabízejících životní pojištění
Jana MINAŘÍKOVÁ