Kristýna NOVOTNÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného lázeňského zařízení

Marketing comunication of selected spa facility
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraných lázeňských zařízení. Hlavním cílem této práce je zhodnotit obsah webových stránek vybraných zařízení. Dílčím cílem práce je navrhnout doporučení na základě poznatků z praktické části. Práce se skládá z teoretické a empirické části. První kapitola se věnuje teoretické rešerši a definování důležitých pojmů jako jsou marketing, marketingová …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of selected spa facilities. The main goal of this work is to evaluate the content of websites of selected devices. The partial goal of the work is to propose recommendations based on the knowledge from the practical part. The work consists of a theoretical and empirical part. The first chapter deals with theoretical research and the definition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOVOTNÁ, Kristýna. Marketingová komunikace vybraného lázeňského zařízení. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/