Marketingová komunikace vybraného lázeňského zařízení – Kristýna NOVOTNÁ
Kristýna NOVOTNÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného lázeňského zařízení
Marketing comunication of selected spa facility
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraných lázeňských zařízení. Hlavním cílem této práce je zhodnotit obsah webových stránek vybraných zařízení. Dílčím cílem práce je navrhnout doporučení na základě poznatků z praktické části. Práce se skládá z teoretické a empirické části. První kapitola se věnuje teoretické rešerši a definování důležitých pojmů jako jsou marketing, marketingová …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of selected spa facilities. The main goal of this work is to evaluate the content of websites of selected devices. The partial goal of the work is to propose recommendations based on the knowledge from the practical part. The work consists of a theoretical and empirical part. The first chapter deals with theoretical research and the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÁ, Kristýna. Marketingová komunikace vybraného lázeňského zařízení. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová