Návrh marketingové strategie pro sportovní areál – Jiří Čaputa
Jiří Čaputa
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro sportovní areál
Marketing Strategy Proposal of Sport Grounds
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je analyzovat současný stav sportovního areálu a poté navrhnout vhodnou marketingovou strategii. Ta by měla vést k efektnímu využívání prvků mixu areálu, ke zvýšení jeho atraktivity a celkového počtu návštěvníků. Daného cíle jsem dosáhl pomocí marketingového výzkumu a sekundárních informací. Na základě výsledků jsem sestavil možné návrhy a doporučení, které byly zaměřeny na …víceAbstract:
The goal of my master thesis was to analyze current state of sports complex and then propose right marketing strategy. This should leads to effectiv use of marketing mix parts of the complex, to increase the atractiveness and total number of visitors. To achieve the goal, I used the marketing research and secondary data. Based on the data I got from the research, I made some possible suggestions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85178
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Irena Durdová
- Oponent: Lenka Mynářová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro
Magdaléna Kramešová -
Marketingová stratégia Penziónu Integrity
Martina Kadorová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
E-learning support of the course PV216 Marketing Strategy in Service Business
Anna Vaníková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová