Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami – Bc. Nora Profeldová
Bc. Nora Profeldová
Diplomová práce
Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami
Shopping preferences of customers at big format types of retail stores compared to shopping at small stores
Anotace:
Diplomová práce navrhuje maloformátovým prodejnám, co by mohly vylepšit či změnit, aby si zlepšily své postavení na trhu v konkurenci s velkoformátovými prodejnami na základě zmapovaní preferencí zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické části. Teoretická část seznamuje se základní charakteristikou obchodu a dalšími souvisejícími pojmy, které umožňují na obchod nahlížet …víceAbstract:
Based on mapping customer preferences, the thesis suggests to small format stores what they could improve or change in order to improve their position in the market among the competition of large format stores. The thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. In the theoretical part, the basic characteristics of trade and other related terms are described that allow trade to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROFELDOVÁ, Nora. \textit{Preference zákazníků při nakupování v~malých prodejnách v~komparaci s~velkoformátovými prodejnami}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rmhb2c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Specifika chování zákazníků při nakupování potravin
Kateřina Ležalová -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Karolína Kučerová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19
Nigar Mukhtarova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková
Název
Vložil
Vloženo
Práva