Marketingová strategie projektů přeshraniční spolupráce s případovou studií "Dny české a německé kultury v Euroregionu Labe" – Veronika Šetková
Veronika Šetková
Bakalářská práce
Marketingová strategie projektů přeshraniční spolupráce s případovou studií "Dny české a německé kultury v Euroregionu Labe"
Marketing strategy of projects based on cross-border cooperation with the case study of the festival Czech and German Culture Days in Euroregion Elbe
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu marketingové strategie česko-německého festivalu.V první části práce je obecně popsána tvorba marketingové strategie pro kulturní události, dálevýznam mediální analýzy a klíčové pojmy, které jsou s ní spojené. Teoretická část se takédotýká tématu přeshraniční spolupráce, zejména euroregionů, jejich cílů, financování,legislativního ukotvení a kulturních projektů …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the topic of marketing strategy of a czech-german festival.In the first part of the thesis, there is a description of making a marketing strategy for culturalevents and the importance of a media analysis. The theoretical part also pays attentionto the topic of cross-border cooperation, mainly of the euroregions, their objectives, fundingand legislation of cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Vojtěch Kouba
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠETKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie projektů přeshraniční spolupráce s~případovou studií ''Dny české a~německé kultury v~Euroregionu Labe''}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/rmj9s5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Euroregion Labe a jeho role v rozvoji cílového regionu
Jiří Dvořák -
Možnosti přeshraniční spolupráce v Euroregionu Labe
Petra Bláhová