Veronika Šetková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie projektů přeshraniční spolupráce s případovou studií "Dny české a německé kultury v Euroregionu Labe"

Marketing strategy of projects based on cross-border cooperation with the case study of the festival Czech and German Culture Days in Euroregion Elbe
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu marketingové strategie česko-německého festivalu.V první části práce je obecně popsána tvorba marketingové strategie pro kulturní události, dálevýznam mediální analýzy a klíčové pojmy, které jsou s ní spojené. Teoretická část se takédotýká tématu přeshraniční spolupráce, zejména euroregionů, jejich cílů, financování,legislativního ukotvení a kulturních projektů …more
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the topic of marketing strategy of a czech-german festival.In the first part of the thesis, there is a description of making a marketing strategy for culturalevents and the importance of a media analysis. The theoretical part also pays attentionto the topic of cross-border cooperation, mainly of the euroregions, their objectives, fundingand legislation of cultural …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Mario Kubaš
  • Reader: Vojtěch Kouba

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77230