Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole – Mgr. Jana Kakáčová
Mgr. Jana Kakáčová
Bakalářská práce
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Communication disorder in preschool children in regular kindergarten.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku ve vybrané běžné mateřské škole. Práce se skládá ze tří hlavních kapitol, přičemž první dvě jsou teoretické a třetí je věnována samotnému výzkumnému šetření. Praktická část byla realizována v mateřské škole v Jihomoravském kraji. Šetření mělo kvalitativní charakter s kvantifikujícími prvky a zúčastnilo se ho …víceAbstract:
Bachelor thesis analyzes disturbed communication skills of preschool children in selected current kindergarten. The work consists of three main parts , the first two are theoretically the third is devoted to the research investigation . The practical part was carried out in a kindergarten in South Moravia . Investigations had qualitative character with quantifiable elements , was attended by 10 children …víceKlíčová slova
Komunikační schopnosti narušení komunikační schopnosti předškolní věk běžná mateřská škola vývoj řeči jazykové roviny psychomotorický vývoj kognice percepce diagnostika depistáž (analýza). Communication skills communication disorder preschool kindergarten normal development of speech language psychomotor development cognition perception diagnosis screening (analysis).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b907x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Pohled učitele na logopedický screening v mateřské škole
Radka Haspalová -
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová