Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole – Mgr. Jana Kakáčová
Mgr. Jana Kakáčová
Bachelor's thesis
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Communication disorder in preschool children in regular kindergarten.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku ve vybrané běžné mateřské škole. Práce se skládá ze tří hlavních kapitol, přičemž první dvě jsou teoretické a třetí je věnována samotnému výzkumnému šetření. Praktická část byla realizována v mateřské škole v Jihomoravském kraji. Šetření mělo kvalitativní charakter s kvantifikujícími prvky a zúčastnilo se ho …moreAbstract:
Bachelor thesis analyzes disturbed communication skills of preschool children in selected current kindergarten. The work consists of three main parts , the first two are theoretically the third is devoted to the research investigation . The practical part was carried out in a kindergarten in South Moravia . Investigations had qualitative character with quantifiable elements , was attended by 10 children …moreKeywords
Komunikační schopnosti narušení komunikační schopnosti předškolní věk běžná mateřská škola vývoj řeči jazykové roviny psychomotorický vývoj kognice percepce diagnostika depistáž (analýza). Communication skills communication disorder preschool kindergarten normal development of speech language psychomotor development cognition perception diagnosis screening (analysis).
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b907x/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Pohled učitele na logopedický screening v mateřské škole
Radka Haspalová -
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová