Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti – Jan Krejsa
Jan Krejsa
Diplomová práce
Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti
Analysis of digital marketing efficiency of a selected company
Anotace:
Cílem této práce je analýza efektivity marketingových aktivit vybrané společnosti a návrh budoucí marketingové komunikace prostřednictvím modelu STDC. V teoretické části budou charakterizovány některé formy digitálního marketingu, marketingové modely a situační analýzy využité v praktické části. Dále budou definovány pojmy startup a sdílená ekonomika. V praktické části bude provedena situační analýza …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the effectiveness of marketing activities of the selected company and to design future marketing communication through the STDC model. In the theoretical part will be characterized individual forms of digital marketing and marketing models, used in the practical part. Furthermore, the concepts of startup and shared economy will be characterized. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77410
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Blanka Habrmanová
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77410
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao