Jan Krejsa

Diplomová práce

Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti

Analysis of digital marketing efficiency of a selected company
Anotace:
Cílem této práce je analýza efektivity marketingových aktivit vybrané společnosti a návrh budoucí marketingové komunikace prostřednictvím modelu STDC. V teoretické části budou charakterizovány některé formy digitálního marketingu, marketingové modely a situační analýzy využité v praktické části. Dále budou definovány pojmy startup a sdílená ekonomika. V praktické části bude provedena situační analýza …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the effectiveness of marketing activities of the selected company and to design future marketing communication through the STDC model. In the theoretical part will be characterized individual forms of digital marketing and marketing models, used in the practical part. Furthermore, the concepts of startup and shared economy will be characterized. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Blanka Habrmanová
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77410