Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop – Vojtěch Pechač
Vojtěch Pechač
Master's thesis
Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop
Setting up and optimizing PPC campaigns for a selected online store
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nastavením a optimalizací PPC reklamních kampaní pro vybraný e-shop. Hlavním cílem bylo definovat souhrn obecně používaných pravidel pro efektivní tvorbu a správu PPC reklamních kampaní. Současně pak ukázat naplánování, optimalizaci a vyhodnocení PPC reklamních kampaní na praktickém příkladu, konkrétně na e-shopu se spodním prádlem vyráběném v ČR, v nástrojích Google …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on setting up and optimizing PPC campaigns for a selected online store. The primary aim was to define a summary of the best practices for the effective creation and administration of the PPC campaigns. Then also to demonstrate a process of planning, optimizing and evaluating the PPC campaigns shown on a practical example of an online store offering Czech underwear. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECHAČ, Vojtěch. \textit{Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/rn6j7x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights