Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními – Bc. Pavla Kašíková
Bc. Pavla Kašíková
Bachelor's thesis
Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními
Art and Music Teachers' Approach to the Education of Pupils with Special Educational Needs
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání v estetické výchově. Jejím cílem je zmapovat přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními. V teoretické části práce se zabývám nejprve podobami inkluzivního vzdělávání, mezi které spadá koncept podpůrných opatření, dále rolí učitele v začleňování žáků s podpůrnými opatřeními a na závěr estetickou výchovou v současné …viacAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of inclusive education in aesthetic education. The aim of the thesis is to describe Art and Music teachers’ approach to the education of pupils with special educational needs. In the theoretical part of the thesis, I speak of inclusive education, in which the concept of „supportive measures“ is included, then with the teacher’s role in the inclusion of pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vbtxk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
- Oponent: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ