Marketingový mix pro prodej analytického nástroje – Bc. David Štícha
Bc. David Štícha
Diplomová práce
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
Marketing Mix for Selling Analytics Tool
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým analytickým nástrojem. Práce má za cíl připravit marketingový mix pro daný analytický nástroj. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se digitálního marketingu, měření a analýzy dat. V praktické části je rozhovor s autorem nástroje, vytvořena analýza konkurence a je zde i interpretován výzkum, který proběhl skrze polostrukturované rozhovory. V praktické …víceAbstract:
This master thesis deals with a marketing analytical tool. The thesis aims to prepare a marketing mix for the analytical tool. In the theoretical part, concepts related to digital marketing, data measurement and data analysis are described. In the practical part, the author of the tool is interviewed, a competitor analysis is created, and the research trough semi-structured interviews is interpreted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štícha, David. Marketingový mix pro prodej analytického nástroje. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální analytika s využitím nástroje Adobe Analytics
Roman Gazárek -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Marketing na sociálních sítích
Michaela Šimáčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Petra Šíšová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák