Marketingový mix pro prodej analytického nástroje – Bc. David Štícha
Bc. David Štícha
Master's thesis
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
Marketing Mix for Selling Analytics Tool
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým analytickým nástrojem. Práce má za cíl připravit marketingový mix pro daný analytický nástroj. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se digitálního marketingu, měření a analýzy dat. V praktické části je rozhovor s autorem nástroje, vytvořena analýza konkurence a je zde i interpretován výzkum, který proběhl skrze polostrukturované rozhovory. V praktické …moreAbstract:
This master thesis deals with a marketing analytical tool. The thesis aims to prepare a marketing mix for the analytical tool. In the theoretical part, concepts related to digital marketing, data measurement and data analysis are described. In the practical part, the author of the tool is interviewed, a competitor analysis is created, and the research trough semi-structured interviews is interpreted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štícha, David. Marketingový mix pro prodej analytického nástroje. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální analytika s využitím nástroje Adobe Analytics
Roman Gazárek -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Marketing na sociálních sítích
Michaela Šimáčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Petra Šíšová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák