Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny – Petr Mikoláš
Petr Mikoláš
Master's thesis
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
The Segmentation of Clients of Commercial Banks in the Czech Republic And the Proposal of the Product Portfolio For the Selected Segment In Eyes of the Československá obchodní banka, a. s. Poštovní spořitelna
Abstract:
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8178
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2007
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Libor Svoboda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOLÁŠ, Petr. \textit{Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/rnagb4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8178
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza komplexních modelů pomocí XAI a vývoj inteligentního agenta pro efektivní zákaznickou segmentaci v bankovnictví
Filip Stárek -
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Jana Macasová -
Možnost získání dotace ze strukturálních fondů v oblasti hotelnictví
Pavel Štochl -
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Petr Mikoláš -
Segmentace trhu v oblasti retailového bankovnictví
Marek Vosátka -
Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví
Miroslav Filinger -
Riziková segmentace při řízení úvěrového rizika v bance
Šimon Slanina -
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení
Jana Brichová