Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace – Bc. Tereza Skučková
Bc. Tereza Skučková
Master's thesis
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Sales promotion as an effective tool of marketing communications
Abstract:
V diplomové práci jsem analyzovala možnosti podpory prodeje v podniku. Jakými nástroji je možné využít propagaci nových produktů či služeb. Jak aplikovat nové výrobky, jak oslovit zákazníka a získat si jeho přízeň. V diplomové práci se zabývám tématem podpora prodeje v podniku, protože v dnešní době je velmi důležité přicházet s inovativními nápady, vzhledem k masivní konkurenci na trhu. Získat si …moreAbstract:
In my thesis I analyzed the possibilities of sales promotion in the company. What instruments can be used to promote new products or services. How to apply new products to reach customers and gain his favor. The thesis is focused on the promotion of sales in the company, because nowadays it is very important to come up with innovative ideas due to massive competition in the market. Acquire new customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e4a2v/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci
Martin Hubka