Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace – Bc. Tereza Skučková
Bc. Tereza Skučková
Diplomová práce
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Sales promotion as an effective tool of marketing communications
Anotace:
V diplomové práci jsem analyzovala možnosti podpory prodeje v podniku. Jakými nástroji je možné využít propagaci nových produktů či služeb. Jak aplikovat nové výrobky, jak oslovit zákazníka a získat si jeho přízeň. V diplomové práci se zabývám tématem podpora prodeje v podniku, protože v dnešní době je velmi důležité přicházet s inovativními nápady, vzhledem k masivní konkurenci na trhu. Získat si …víceAbstract:
In my thesis I analyzed the possibilities of sales promotion in the company. What instruments can be used to promote new products or services. How to apply new products to reach customers and gain his favor. The thesis is focused on the promotion of sales in the company, because nowadays it is very important to come up with innovative ideas due to massive competition in the market. Acquire new customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e4a2v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci
Martin Hubka